Friday, January 19, 2007

Den aller andre gang!

Se her ja! Oh, I get by with a little help from my friends. Mine tekniske ferdigheter funket ikke. Ellinor sine derimot, er smurt med olje og honning, i tillegg er de hjelsomme og sosiale. Med enklere ord, hun hjalp meg, og vips har man en flott blogg!

Hva som kommer til å stå her, kan jeg uten sikkerhet si at jeg vet. Jeg har dog en mild anelse om at det kommer til å bli musikk, bøker og andre småting. Først og fremst, drar jeg en Dylan, og påpeker at jeg gjør dette for min egen del. Med vilje fremstår jeg kynisk, for i fremtidige blogger, kommer jeg til å være utålelig barnslig!

1 comment:

Engeline said...

hihi, dette går jo strålende! Gleder meg til å lese videre - du må oppdatere ofte! Gi blaffen i alt og bare skriv, kjempeartig å lese.