Friday, March 2, 2007

Don't Panic.

Dette har vært en fin dag. Den startet med at jeg fikk brev fra min gale bestemor. I dette brevet lå det to bingo flax. Her ligger altså min økonomiske redning. Jeg vant 60 kroner.






Så møtte jeg Marthe, vi satt oss på kafe og hun betalte min kakao. Det var fint, for jeg har omtrent 60 kroner igjen å bruke til den 15. Morten ringte, og jeg lurte han, det var gøy, for jeg klarer aldri å lure han. Etterhvert gikk vi gikk til HM og så hjem til mitt rom for å drikke te og se The Office uk. Alt i alt en flott dag!

3 comments:

Engeline said...

du blogger flott, min venn! synes litt ros er på sin plass. Du skriver nemlig kjempegodt om artige tema, med en varm humor og en fin selvironi som gjør det til underholdende lesning med høy gjenkjennelsesfaktor. Hva mer kan en ønske seg av en blogg?

Annettelime said...

Aiai! takker så mye for fine ord!

Engeline said...

så klart - roses den som roses bør.