Sunday, March 11, 2007

Planer

Jeg gleder meg veldig til tiden fremover. En eksamen lettere og med store planer om hjemreise og Bright Eyes konsert er ikke motarbeidende faktorer. Min hjemreise den 20. Mars fører med seg masse fint. Nevnte konsert med Bright Eyes, min selvdestruktive helt oppigjennom mange år kommer til å bli meget interessant. Desverre var jeg ikke i stand til å få tak i billett til min gode venn og eneste meddyrker Kaja i Bergen, derfor drar jeg alene. Jaja..

(Jeg må huske på å dra en tur til bestemor, husk husk husk annette.)

På hjemreisen har jeg klart å forhandle med meg min stesøster Anette oppover. Jada, hvor sært er ikke det, to An(n)etter. Hun skal være her tre dager før hun drar hjem til det trygge Vestfold. Etter et flott opphold med Anette kommer Kaja Piraya(en annen Kaja som dykker i Lofoten) for å sove over to dager før hun drar til Egypt.

Så, se på meg; Jeg har planer!

No comments: