Friday, March 9, 2007

Min helt Mika

Ny musikkoppdagelse! Marthe viste med dette på platekompaniet, og jeg klarte ikke la være å komme med latterlige mooves. Lollipop, Big Girl (Se Morrisey) og Grace Kelly er ekstremt dansbare.

Først og fremst. Legg fra deg alle hemninger, selvhøytidelighet og vissheten om at Scissor Sisters og Freddy Mercury har gjort akkurat det samme før Mika.

Mika - Life in Cartoon Motion fikk slakt i DB og VG, DB skrev, og jeg siterer "Hvis du digger Grand Prix...". Saken er at du antakeligvis kommer til å like Mika om du liker Grand Prix, men faen heller. Gi nå litt slipp på den snobbete selvhøytidelige holdningen og bare slapp av da! Jeg har aldri eid et kulere album noen gang. Det overgår Kaiser Chiefs med "nanana" greia til de grader! Nei, noen ganger må man bare ha det litt morsomt.

2 comments:

Anonymous said...

Åh, jeg digger Mika!
Og jeg hadde akkurat samme musikkopplevelse med ham som deg. Han rocker (c:

Engeline said...

hm. Etter hvert måtte jeg krabbe opp fra snobbegraven og slå meg sammen med alle andre, mer smarte vesener. Mika er fantastisk.